مشاهير

بصور جديدة تجمعهما.. أسما شريف منير تكشف حقيقة ارتباطها بالمصور أنتيكا

أثارت الإعلامية المصرية أسما شريف منير حالة من الجدل على مواقع التواصل الاجتماعي مؤخرًا، بعد نشرها فيديو لها برفقة الفوتوجرافر الشهير «أنتيكا» خلال تواجدهما سويا في إحدى المدن الساحلية،والذي تداوله رواد مواقع التواصل الاجتماعي على نطاق واسع، معلقين عليها الكثير من التعليقات التي تشير إلى وجود علاقة عاطفية بينهما.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by 𝘼𝙨𝙢𝙖 𝙨𝙝𝙚𝙧𝙞𝙛 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙚𝙧 (@asma.sherif.moneer)

أسما خرجت عن صــ ـمتها لتكشف حقيقة ارتباطها بـ “انتيكا”، حيث نشرت مجموعة صور جمعتهما، على حسابها الخاص على موقع “انستجرام”، مؤكدة أنها تعتبره بمثابة شقيقها الصغير.

الإعلامية المصرية كتبت: “تنويه عشان الناس الظياطة اللطيفة، نقولها تاني و مرة اخيرة.. انتيكا اخويا الصغير بلاش تجويد”.

وأكدت أنها عندما ترتبط ستعلن ذلك، بقولها: “اوعدكم لما ارتبط هعرفكم، اصلي اكيد هكون فرحانة ساعتها و هحب انكم تفرحولي مش هخــ ـبي.. سيبكوا من الهــ ـري ده، ايه الالون الجامده دي، صيف كما قال الكتاب”.

يذكر أنه منذ ما يقرب من شهر كانت قد أعلنت الإعلامية أسما شريف منير انفصالها عن زوجها الفنان محمود حجازي، إذ نشرت منشورا لها عبر موقع تداول الصور والفيديوهات «إنستجرام» لتوضح من خلاله أنها انفصلت عنه لأسباب شخصية لا تريد التحدث عنها.

الإعلامية المصرية أكدت أنها لن تعود لطـــ ـليقها، بقولها: “ولأ احنا مش هنرجع لبعض ولا مـــش بنفكر خالص في كده، لإن احنا دلوقتي في وضع احسن بكتير، يعني لما كنا مع بعض قررنا اننا منكـ ـــملش لكن دلوقتي هنفضل في حياة بعض لاخر يوم في عمرنا عشان لارا هتفضل ربطتنا لاخر العــ ــمر  بنحترم بعض وعملنا معادلة من اصعب المعادلات في الدنيا و انا فخوره بينا جداً، “.

ووجهت نصيحة للمطــ ــلقين وبينهم أولاد، بقولها: “بــ ـــلاش محاكم، بــ ـــلاش نقول كلام وحــ ــش لأولادنا عن بعض من كتر الغيــ ـــظ، بـــ ــلاش اب يقابل بنته في نادي بوقت، والله العظيم كله بيخــ ــسر وأولهم ولادنا اللي ملهـ ـــمش ذنــ ـــب في اخـ ـــتلافنا، التحضر في الموقف ده بيحافظ علي نفسية طفل يا يطلع سوي يا يطلع معــ ـــقد”.

واختتمت كلامها، بقولها: “زي ما الأم بتخـــ ــاف علي اكل وشرب و نوم و صحة ولادها والله نفسيتهم اهم من اكلهم و مصارفهم، حتي لو في بينكم بلا وي، بدل ما تحـــ ــاربوا بعض، اختاروا السلام و خلي كتفكم في كتف بعض عشان الغـــــلابة اللي ملهـــ ــمش ذنــ ــب دول.. خدوا خطوة انهارده عشان قســــماً بالله هترتاحوا بقــ ــية العـــ ـمر..شكراً ابو لارا”.

 

 

About the author

admin